Sunday 4 March 2012

Pro-Mahasiswa UMS KK lancarkan Kempen Cintai UMS

05 Mac 2012,UMS KK- Pro-Mahasiswa UMS KK pada hari ini melancarkan Kempen Cintai UMS kepada seluruh warga UMS. Dengan tema ‘WE LOVE UMS’, Pro-Mahasiswa UMS KK berharap kempen besar-besaran ini dapat mencetus kecintaan sebenar terhadap kampus ceria, UMS. Antara pengisian kempen ini adalah edaran SIRI RISALAH PENERANGAN-KEMPEN CINTAI UMS kepada mahasiswa dan mahasiswi UMS. Bercakap kepada Media MahasiswaKini UMS, Speaker Pro-Mahasiswa UMS KK, Ammy Ak. Nila, edaran risalah kempen cintai UMS telah dilakukan sejak kelmarin lagi.

“Semalam, kita telah mengedar 600 risalah penerangan Kempen Cintai UMS kepada mahasiswa dan mahasiswi. Antara kandungan yang kita tekankan dalam risalah ini adalah Wawasan UMS, Falsafah UMS, Misi dan beberapa perkara lagi.”

Antara objektif kempen ini dilaksanakan dalam kalangan warga UMS adalah bagi menyemai rasa cinta terhadap kampus, mendedahkan kepada mahasiswa dan mahasiswi tentang wawasan UMS, falsafah, dan misi penubuhan UMS.

Turut turun padang mengedarkan risalah Kempen Cintai UMS, Majlis Perwakilan Mahasiswa, Saudara Mohd. Khairuddin Daud dan Voon Hai Leed. Mengulas berkenaan kempen ini, Voon Hai Leed menyatakan, diperingkat beliau akan sentiasa memberikan sokongan kepada sebarang bentuk kempen untuk mahasiswa.

“Kempen Cintai UMS ini bagus. Dia merentasi sempadan bangsa dan agama mahasiswa. Dan saya sangat sokong kempen ini dan saya ajak kawan-kawan meneyertai kempen ini. We Love UMS”.

Pro-Mahasiswa UMS KK mengharapkan sokongan mahasiswa dan mahasiswi sekalian dalam menjayakan kempen ini."Dari Mahasiswa untuk Mahasiswa"

No comments:

Post a Comment